Letn parta

22.11.2023: Tebo 2024probhne od ptku 2.8.2024do soboty 10.8.2024 Vce aktualit

74. sraz Letní party POZVÁNKA

Podzimní sraz roku 2010 již v poøadí 74. se uskuteèní od pátku 8.10.2010 do nedìle 10.10.2010 v Janové u Ostravy. Všichni jste srdeènì zváni.

Pozvánku najdete uvnitø èlánku.

Šéf Bohouš

74. sraz LP
74. sraz LP

««« Pedchoz text: 73. sraz aneb TØEBOÒ 2010 Nsledujc text: Fotky z Janové »»»

Tom Polk | Steda 15. 09. 2010, 08.39 | Srazy | trval odkaz | tisk | 2251x

Komente k textu

- Formul pro nov koment

[1]
bohouš Sobota 25. 09. 2010, 01.15

za ten dolíèek Vám chachaøi nakopeme tuto nedìli prdel 8-)

[2] fcb vs. fcb
bohouš Pondl 27. 09. 2010, 12.28

Nazdar klucí ostravský,fotbal v nedìli za moc nestál,a vzhledem k tomu,že jste vedli,tak bod beru všemu deseti,policajti ACAB vás trochu provìtrali a to se nelíbilo ani nám,tìším se do janové pyèo.

[3]
Milèa ter 28. 09. 2010, 20.28

Ahojky. Pozvánka dost dobrá, akorát mám prosbièku. Mùže mi nìkdo písnout GPS souøadnice? Nerada bych tam hodinu bloudila po Janové, než Vás najdeme.Urèitì budeme po tý cestì celý „vysuchlý“.....A ještì- jak je to se spaním. Stany? Nebo je možno se nìkam uklidit pod støechu? Díky moc. pa. :-P

[4]
Milèa ter 28. 09. 2010, 20.32

Ahojky. Mám prosbièku, mùže mi nìkdo písnout GPS souøadnice té chaty? Nerada bych tam hodinu bloudila po Janové, urèitì budeme pìknì „vysuchlý“ po té cestì.
A ještì, jak je to se spaním- stany? Nebo je možno nìkde v koutku chaty rozbalit spacák? Díky moc za info. Pa pa pa.

[5] milèi
kikina Steda 29. 09. 2010, 18.56

spacák nebo peøinu s sebou,stan nebo podlaha mírnì pošlapaná,další info u parákù,kteøí tam byli v minulosti,nebo u mì,chi,chi.Gps zkusím dodat,èus,tìšíme se

[6] gps
kikina Steda 29. 09. 2010, 19.06

mezi vesnicí,za polem k okraji lesa-ber to s rezervou-N49.80945 E18.16527.Feïa Pavián by to našel po èuchu,èus

[7] gps
kikina Ptek 1. 10. 2010, 10.59

pøesné souøadnice N49.48.37.009-E18.9.59.186

[8]
Milèa Ptek 1. 10. 2010, 14.25

Díky, snad nezabloudíme. Já už tam jednou byla, ale to už je moc dávná minulost.......Nìjak marnì tápám v pamìti, jak to tam vlastnì vypadá. :-)

[9] spaní
bohouš Pondl 4. 10. 2010, 12.12

Hele ostravaci,my si teda stany nebereme bo jedeme vlakem a tahat batožinu sa nám nechce,tak nám nechte 8 flekù na pøespaní v chalupì bo pøijedeme až tak nìkdy kolem 19 h.dik

[10] Ahojte.
Faboš mejl Pondl 4. 10. 2010, 18.24

Ahoj paraci a paraèky a paraèataJelikož jsem v situaci,ktera mi neumožni se dostavit na sraz,tak se omlouvam všem.Popøejte za mnì Laïovi Figurovi k narozeninam a dobøe se bavte.A fšeci si na mì dejte paòáka jak pravi Paragan.Pak si to z ystim na ynternetu.Mìjtì se. :-(

[11] Už se na vás tìším!
Mamut mejl ter 5. 10. 2010, 11.01

Òák se kvám na tu slavnou hájenku urèitì dopravím, všechny zdravím a èusik v Janové.Mára ;-)

bohouš ter 5. 10. 2010, 16.39

tak Praha opìt zklamala,nikdo nechce jet,no bude nás 5 a uvidíme jestli nìkdo další dovalí

Franta web ter 5. 10. 2010, 17.31

Ale ta pozvanka vypada luxusne…

Mamut mejl Steda 6. 10. 2010, 13.54

To Bohuš, v kolik a èím vyrážíte do Janový? Dal bych taky vlak. Mára

bohouš tvrtek 7. 10. 2010, 23.58

Máro,valíme v 15:11 ze smíchovského nádraží,v 15:30 tuším z hlavního,rychlík 1585,máme místenky è.52,53,54,55,56,vagon 4,vlak ale jede do Vítkovic a ne do Svinova,jak mi Pepa tvrdil,a to je z ostravy jo ???neva z Vítek valí vlak do svinova ani ne za 15 minut a v janové sme busem kolem 20 hod.

[16] foto
spenny mejl Nedle 10. 10. 2010, 17.24

Na níže uvedeném odkazu je pár fotek z Janové… http://www.uloz.to/…z-janova-rar

[17] hodnocení srazu
bohouš Pondl 11. 10. 2010, 18.20

Nedá mi to,ale musím aspoò lehce zhodnotit ostravský sraz.Shrnu to do pár vìt,dobrá byla cesta z Prahy i zpìt,dobré bylo pivo ostravar 12,které se narazilo až v sobotu veèer a dobrý byl i sobotní veèer,kdy se kupodivu nikdo nehádal,hrálo se na kytary a vyprávìli se vtipy,chata též nebyla špatná a to je vše.Bohužel špatných vìcí daleko více,kromì fotbalu,kde šlo díky Pepovi o zdraví,se další soutìže nekonali,pivo janáèek bylo víc než nepitné a koukal jsem že snad i prošlé a hádat se že není víno pro baby se mi fakt nechtelo,tak tohle byla pro mì ukázka toho,jak sraz vypadat nemá a jako šéf budu pøíští rok hodnì zvažovat,jestli pojedu.Beránkovy páteèní excesy byly šílené,asi jako vždy,ale v sobotu byl Jura zase jako beránek.Tož èau a Ostravo,polepši se

[18] Zhodnocení srazu dle Tøebenic
Mamut mejl Pondl 11. 10. 2010, 21.49

Zaènu cestou vlakem, opravdu dobrý prostøedek, v mém pøípadì z Kolína vše probíhalo v restauraèním voze,Gambrinus 12 za 38 a cesta ubìhla rychle, ve Svinovì mnì vykopli v 11.51, tam jsem si již dohodl Nejedlý odvoz, takové zasoby jídla co byli v autì jsem dlouho nevidìl, Roman se jako vždy snažil a já mu za to dìkuji. Pivo jsem rozjetý z gambáèe už neøešil a ani v sobotu mi již nepøipadlo nejhorší, Janáèka nezná, ale jevil se pitný, nebyl kyselý ani sladký spíš lehce nahoøklý a vyloženì krajový, jestli byl prošlý tak mu to jistì neubralo na síle, spalo se po nìm dobøe.
Faktem zùstává, že Jura mi též probudil z koma, s Víèkem se poøád štenkrujou, nechápu proè se neporvou a byl by klid okamžitì, na partì se nikdy nedbalo na veèerku, beru to tak, že je dobøe mnì vèas zbudit, byl bych schopný sraz prospat, JURO díky. K tomu vínu, onehdá probìhl sraz na Klapý a já nakoupil pepøenky, matesy, pøepravku vín v plastu a bylo mi vyèteno, že víno je nepitné, sraz byl drahý, tzn. pokud se víno vyloženì neobjednává specielnì pro baby, tak nebrat! Baby jsou dnes rozmlsané a vše jim taky nejede. Závìrem bych chtìl Ostravské vìtvi LP podìkovat. A tebe šéfe požádat o mail. :-P ;-)

bohouš Pondl 11. 10. 2010, 22.31

[18] Mamut:Máro,já neøíkám že bylo vše špatnì,ani nechci jmenovat kdo mì nasral a kdo ne,je fakt že tìch co mì toèili bylo málo,ale staèilo mì to otrávit na zbytek srazu,já a nejenom já mám asi mlsnej jazyk na pivo,ale janáèek fakt nešmakoval,o tom vínu mám svùj názor,že když už ženský pijí víno,tak proè prostì nekoupit 5 l jákéhokoliv bílého SUCHÉHO vína,vyjde to tak do 300 kè a co je to v porovnání xx tisícù za pivo ? Co já vím,tak poslední 4 srazy bylo víno vždycky a oslovování nìkoho nìkým píèo,kvùli vínu,promiò,to mì teda fakt sralo a mrzelo,jak se dokážeme na sebe v partì chovat.To pak pøehluší i to dobré co na srazu bylo,Roman Nejedlý,leèo,špeny si tuto kritiku rozhodnì nezaslouží,na ty se vždycky tìším a nikdy mì nezklamali.Asi je to moc èerstvý,za pár dní to tøeba pøejdu s úsmìvem,ale teï..... :-(

bohouš Pondl 11. 10. 2010, 22.32
bohouš tvrtek 14. 10. 2010, 14.57

no vždy to øíkám,uteklo pár dní a už se mi ten ostravský sraz zas tak hroznì nejeví,je fakt že èlovìk si zapamatuje spíš to lepší ze srazu,za pár dní napíšu,že to byl nejlepší sraz :-D

Milèa tvrtek 14. 10. 2010, 20.02

Posílám odkaz na pár foteèek. Milèa http://www.rajce.net/a4067198

[23] Mùj názor
J.Beraaanek mejl Pondl 25. 10. 2010, 12.15

Mnì osobnì se sraz na Janové 8.-10.10velmi líbil a chtìl bych podìkovat Špenymu za zajištìní chaty,Leèovi za guláš,Romèovi a Pepovi,že se postarali o to,a máme co chlastat a papat-a zvláštì bych chtìl vyzdvihnout obìtavost Romana Nejedlého.Pak bych chtìl podìkovat sluníèku-za to,že pøi nás stálo-bylo krásnì,ohni za to,že hoøel,ranní rose za to,že ráno spadla a všem dobrým parákùm,kteøí se pøijeli na sraz bavit a vypnout-a neøešit pièoviny.Vše sice nebyl ideál,ale v mých oèích hodnotím sraz velmi kladnì,nebo ty pièoviny hážu za hlavu a beru ta pozitiva.Pøipadá mi však absurdní,že nejvíc chce hodnotit snahu parákù ten,co tiše sedí v koutì,tiše si vymývá hlavu,je pasivní,nic partì nedá-ani duchovnì-a pak se jen rozèiluje nad tím,co bude zítra chlastat.Tak takhle jsme paráci snad dopadnout nechtìli,ne?Samozøejmì,že se na eLPéèku vždy chlastalo-ale nebyl to cíl,pouze prostøedek k získání uvolnìné nálady,parta mìla energii,hrálo se,zpívalo,dìlaly se blbosti-letìly hlášky až do rána,parta mìla soudržnost.Pokud budeme jezdit na Letní partu jen za cílem ožrat se do nìmoty-a jít spát,mùžeme to zabalit-to je totiž o nièem.Tak se kurva dobøí letní paráci vzpamatujte!Ještì nejsme tak staøí-a doufám,že ne ani tak vypití.Tak se mìjte,Letní partì zdar-a použiju ještì slova Ládi Lopíka-žijte a buïte! Jirka Beránek P.S.1)Poslední zvláštnost:chtu uklízeli-Roman Nejedlý,který pro sraz udìlal nejvíce,Pepa Vávra-šéf Ostravy a moje malièkost.A holky co zbyly,vesele dopíjely pøed chatou sud.No jo,jiná doba. Tak èus Jirka. P.S.2)Nauète se v tý Praze hrár Fotbal 4:10 – to je rozdíl tøídy! J.

Michal D. ter 26. 10. 2010, 15.41

Když tak ty pøíspìvky ètu, tak to opravdu musel být sraz k popukání. Dámy a pánové stále platí, kdo si hraje nezlobí ! Jinak k tomu „výprasku“ fotbalovému. Ono když se podíváte na výkony pražákù v tej pralesní èeské lize zvaná též hezky èesky „kopaná“, tak se není èemu divit; Slávie, Sparta, Bohemka…no prostì bídá až k pláèi (schválnì vynechívám opìvovaný Baníèek – není totiž v Praze). Bohužel jste nám nenechali hrát v kanadách našeho dobráka Míru pražáka ze Zlína, èímž jste tým výraznì poškodili ! Co z toho ze všeho plyne ? Ještì, že nám zùstala v laufu ta naše „fotbalová“ VIKTORKA ...............................­...............................­...............................­..Žižkov. Tak zese nìkdy jindy. Èus M.

[25] kecy
bohouš Steda 27. 10. 2010, 21.31

Hezky to tady komentujete,Juro,i kdybych nìco øekl,nemìlo by to absolutnì žádný smysl,byl jsi v pátek smyslù zbavený,ani nešlo ti nìco øíct,v sobotu to bylo super,kytary,ostravar,policejní zásah,no nebudu už rozebírat jídlo a pití,nerad tady píši o místím folkloru,asi jsme u nás v Praze zmlsaný a aby jste na mì nekoukali,že jsem nìjakej cimpdlik,tak já to píši za celou Prahu.|Nám až tak moc nevadilo,že se nedalo spát,spát mùžeme doma,v tom má jura recht,ale organizaènì,bez soutìží,bez vína a minimum nealka pro baby a sprosté nadávky,to si budu pamatovat a ten koho se to týká,dobøe ví.Nepoèítám do toho ožralecký chlapský narážky,to je normál,jsme zvyklý z hospody,za celou Prahu musím tedy napsat,že aè jsme si museli platit,sraz v Dìhylovì byl 100× lepší.Zvolte si v létì šéfa Juru Beránka,já na tuto fukci asi fakt nemám,ostravské hádky jsou nad moje síly,na to mì upozoròoval i Roman a mìl pravdu,bohužel…Jo a k tomu fotbalu Michale,zkus chvíli hrát proti Pepovi,øekneš si že je snad smyslù zbavený,to je fakt lepší je nechat vyhrát,než si nechat zpøelámat nohy to ti potvrdí i Eva a banán;-)

kuso tvrtek 28. 10. 2010, 20.43

Tady je to ale hustý!!!! :-(

[27] A mùj názor...
spenny mejl Nedle 31. 10. 2010, 20.53

Nevím èím to je, ale docela vyjímeènì souhlasím s každým, kdo tu nìco napsal. A to myslím doslova, takže i s èástí Berryho názoru. Nechci psát nic konkrétního na tu, èi onu stranu (Vašek Klausù je mùj vzor :-D ), jen to, že mi se na srazu líbilo i pøesto, že Janáèek byl jiný, i pøesto že jsem prohrál petanque s Kubou, i pøesto že mi bylo jemnì øeèeno, že chrápu a dokonce i pøesto, že jsem nevyhrál žádnou soutìž..... Chci tím jen øíct, že na sraz do èech pøijedu, i kdyby tam byly Krušovice, i kdyby nebylo k jídlu maso a dokonce i kdyby tam byla moje exmanželka..........no, to bych si ještì rozmyslel :-D

Michal D. ter 2. 11. 2010, 11.38

Ježíš pánové, co jste si na srazíku zlého udìlali ? Takhle nasupený jeden na druhého a ze všech stran jsem ještì nezažil. Zkuste zakopat váleènou sekyru a usmíøit se ! Jinak smìrem k Bobanovi; nikdo mi totiž neøekl, že v Ostravì jste váleli ragby, což Pepa umí jako profík amerického fotbalu velice dobøe ! Napøíštì tedy zkuste zaøadit jinou míèovou hru a pro Pepu sólo hru bez míèe. Kapišto ? Èus.

[29] sekyra
bohouš ter 2. 11. 2010, 12.10

Já tu váleènou sekeru tedy zakopávám,i když nevím jestli byla vùbec vykopána,hážu všechno za hlavu,na srazu byly dobré i špatné vìci,nám pražákùm se to moc nelíbilo,ale to je už jenom náš problém,a pøíští rok stejnì pøijedem znovu,jen s nostalgií vzpomínáme na super srazy v Háji,tam to bylo vždycky bez chyby.Každej jsme hold jiný a byla by nuda na svìtì kdyby byli všichni stejný,tak já tímto ukonèuju diskuze o srazu v Janové,definitvì a budu vzpomínat jen na to dobré,tož èus paráci PS:Pepo,ted už vím proè jsi ten fotbal tak brousil,Michal mi to osvìtlil,na jaøe dáme odvetu,ale ty se budeš jen dívat 8-)

[30] sekyra 2
bohouš ter 2. 11. 2010, 12.15

a ještì tedy napíšu všem ostravákùm,kteøí se snažili aby sraz dopadl a mìli se srazem hodnì práce DÍKY,to je slušnost.teèka [27] spenny:

bohouš ter 2. 11. 2010, 12.21

[27] spenny:špenny jenže krušovice se momentálnì tak zlepšili,že bych se vùbec nezdráhal je vzít,lepší než kyselej staropramen nebo prošlej janáèek/koukal jsem na zátky/,a já když budu nìkde lemtat pivo celý víkend,tak si chci i pochutnat a klidnì si i pøiplatím

spenny mejl ter 2. 11. 2010, 17.06

Bobe, to nebylo myšleno pøímo na Krušovice…když já si zrovna nemohl vzpomenout na horší pivo :-D A je možné, že se zlepšili od doby, kdy jsem je pil… Holt, mìlo by být ve stanovách, že se bude pít jen Ostravar. Jenže, kdo se s ním potáhne do èech a na Tøeboni by nám to asi neprošlo. :-D

Roman mejl Ptek 5. 11. 2010, 16.16

NÓ,lidi,Paráci.Po dvaceti letech jem vynechal sraz a od roku 1983 jsem jich zažil opravdu dost,ale takovéto ohlasy se vidí málokedy.Mám pocit,že jsem ani o nic nepøišel.i když mì to mrzelo.Vždycky upozoròuju na to ,že základem dobrého srazu je kvalitní program u kterého se mùže bavit vìtšina! LP a samozøejmì paráci,kteøí tam pøijedou s chutí se bavit!!,parákovat",tolerovat,nenapadat a užít si krásnej víkend s dobrejma lidma v jiným svìtì.Na to se už asi nìjak zapomíná,stejnì jako na to nechat pøed branama LP blbou náladu ze života a nevraživost/u nìkterých/.Tak si na to pøed pøíštím srazem,èi Tøeboní zkusme vzpomenout a snad to zas bude fungovat super.Nìjaké to jídlo a alko,èi nealko pití k tomu samo vždy patøilo a patøit bude a dle kvality se pak hodnotí organizátoøi.Jinak u party jsou Šefové mìst dùležitý,vèetnì velkého Šéfa,ale partu tvoøí všichni paráci pospolu!Vèetnì kvalit srazù,èi Tøebonì.Jinak info o srazu mám od více lidí i mìst z rozhovorù,nebo jsem byl zvìdavej.No to by snad staèilo,tak se mìjte fajn a snad nìkdy pøíštì…

[34] Další fotky z Janové
Vièek Ptek 12. 11. 2010, 17.48

Co parák to fotbalista: http://www.ulozto.cz/…ova-2010-zip

[35] pívo
bohouš Pondl 29. 11. 2010, 13.45

chlapi udìláme takový pivní prùzkum co už nikdy.Já jsem proti :braník,staropramen 10,ježek,janáèek,zubr,litovel,strakonický nektar,malý rohozec,holba,novopacké,zlatopramen. Co mì vyhovuje:kozel 11,12,gambrinus,plzeò,svijany11,os­travar,radegast,starobrno 11,12,klášter 11,budvar 12 a èerný,krušovice 12 a malvas

spenny mejl Pondl 29. 11. 2010, 20.33

To je hnusné Bohouši.....prý chlapi! Takže baby vynecháváme a ty budou mít prùzkum na téma víno :-D doufám, že to zase pøinese plodnou diskuzi :-D

Michal D. ter 30. 11. 2010, 12.07

Bobane. My holky a všici kucíí máme rádi také Regenta a proto jezdíme do Tøebonì s heslem; „Regent a tøeboòské láznì, je náš cíl, to jasné !“ Èus.

Evule mejl Steda 8. 12. 2010, 20.37

Taky bych vyšoupla ze seznamu ,,Louny",ale nevím,jestli mùžu,kkyž do pivní debaty byli pøizváni jen pánové tvorstva,ale JÁ víno nepiju!

J.Beraaanek Ptek 10. 12. 2010, 07.41

Mùj návrh Dosti mì pøekvapilo,jakou(mùj názor)rozdmýchal diskusi,vìøte paráci,žeto bylo psáno s dobrou vùlí-aniž bych chtìl nìkoho bezdùvodnì napadat,pouze jsem konstatoval fakta,kterése na srazu udály.Mi osobnì se-i pøes nìjaké drobné køeèíky-které neøeším,na srazu v Janové líbilo,i když je jasné,že 100 lidí=100 názorù,a nikdy nebudou spokojeni všichni.Jen by si mìli ti nejvìtší kritici šáhnout do svìdomí,co pro sraz udìlali,a už pøed ním,nebo i na nìm-aby to bylo o nìèem.A už vùbec nechápu,jak mohou sraz hodnotit paráci,kteøí tam vùbec nebyli(to vycházej z øeèí-jedna paní povídala…??No nic,radši pøejdu ke svému-nebo svým návrhùm. 1.Již nikdy na srazu nebudeme nic spojovat s Janáèkem-s výjimkou Janáèkovy filharmonie. 2.Jelikož nám již není dvacet,veèerka na srazech bude striktnì stanovena na 22:30-pak už musí být ticho a klid. 3.Vièkovy hádky s Beránkem budou všichni s chutí ignorovat. 4.Více parákù se zapojí do toho,a to na srazech žije-a a to je o nìèem. 5.Fotbal se po letech nechyt,navrhuji tedy vodní pólo,jen je tøeba najít vhodný bazén(i pro neplavce). Je tøeba koupit víno(né krabicové)a více kofol. 7.Úklid chaty bych pro pøíštì nechal jen na organizátorovi srazu,nebo je jeho problém,že vše zajistil. No tìchto 7.návrhù staèí,a nikomu je nevnucuji.Mìjte se krásnì-paráci.èus Berry

bohouš Nedle 12. 12. 2010, 00.30

No Bery,ale tohle jsi napsal docela dobøe,jen s tou veèerkou co navrhoval i mì Víèek je samozøejmì velká blbost,ale mìl by se brát ohled na spící paráky,nikdo neví kdo toho má tøeba plný zuby z práce,z cesty atp.,sraz není o spaní,to beru,ale 2 dny bdít prostì nedokážu,ale to je ted fuk,když se hrálo a zpívalo,spali jsme jak zabití,jak se pøestalo a zaène se øvát a hádat se,to fakt nezabereš a seš pak otrávenej z každé kokotiny a bez nálady,tak že ty návrhy beru,jen to hádání Juro si s Víèkem budete vyøizovat vždy mimo partu,tøeba v lese ,na poli,ve slévárnách nebo nevím kde,nikdo na to není zvìdavej,to mi vìø,zbylé body jsou v poøádku

Vièek Nedle 12. 12. 2010, 19.59

Ahoj Špeníku, tak ses koneènì doèkal, furt mì tady berou do huby tak už musím reagovat! Poøád se tady objevuje „hádání Jury s Vièkem“! V Janové došlo k situaci kdy vìtšina už spala nebo se ukládala a Jura v kuchyni pustil rádio naplno jak to šlo, my co jsme kecali v paøící místnosti jsme se málem neslyšeli a naproti vedle dveøí do kuchynì spali pražáci, z tìch dùvodù jsem dveøe do kuchynì zavøel a následoval Jurùv výbuch že na partì se má paøit do rána! Mùžete mít pravdu v tom že jsem udìlal chybu že jsem se nechal vtáhnout do slovní pøestøelky ale obhajoval jsem zavøené dveøe a to že na partì si mùže každý dìlat co chce a ne to co chce Jura! Nikdo Juru neomezoval a nerušil, on ostatní jo! Jinak já se už dlouho snažím Jurovi vyhýbat a nevšímat si ho, totéž jsem, bohužel bezúspìšnì, navrhoval i jemu! Pokud si nìkdo troufáte, zkuste mu to vysvìtlit a navrhnout! Loni když byl sraz v Dìhýlovì jsem šel až tak daleko že jsem schválnì poprvé vynechal sraz abych se vyhnul konfliktùm s Jurou a dopadlo to tak že podobný výstup mìl Jura pro zmìnu s Romèou! Letos v Praze Jura nebyl a nebýt úletu Ládi Hataše byl celý sraz v klidu a dobré náladì! Proto si nemyslím že to jsem já kdo vyvolává hádky a konflikty které kazí partì náladu! Boban pøed Tøeboní napsal výzvu že jestli nìkdo nedokáže ukoèírovat svoji opièku a bývá agresivní a radìji vùbec nejezdí, protože o tom Letní parta není. Výzva moc nezabrala tak bych navrhoval aby LP oprášila nìkdejší žluté a èervené karty nebo nìco na ten zpùsob! Jinak si myslím že na pivu jsme schopní se domluvit (já to mám jednoduché, je mi jedno co, hlavnì že teèe), víno by možná šlo vyøešit objednávkou…šéfové mìst udìlají ve svém rajónu pøedsrazový prùzkum kdo jede a kdo chce pít víno a nahlásí to poøadatelùm no a když je co pít, dobrá nálada a neplýtváme energií na konflikty tak nám snad zbydou síly i na nápady a nìjaký ten program :-) Špeny, staèí nebo jsem na nìco zapomnìl? :-P

spenny mejl Pondl 13. 12. 2010, 13.20

Zapomnìl jsi na to, že mám rád portské :-D takže prosím, až se bude probírat kdo a co bude pít..... :-D Howght

Vièek Pondl 13. 12. 2010, 18.31

Kecy, stejnì tì furt vidím lemtat pivo a na pøíští sraz sis objednával Krušovice ;-) A zrovna teï mi psal Pepa že v nedìli 19.12 je v 15 jakási tiskovka u Hašù, tak dondi, pøiprav si návrh a tìš se jak budeš pøehlasovanej :-P Ale zkus dotáhnout do party Valihracha :-) Jo a jinak indiánská teèka je Howgh :-D

Michal D. ter 14. 12. 2010, 09.45

Tak, abych se pøidal též do diskuze vy dva tøi; Víèku a Špenny, Juro. Já zase mám rád, když je venku jen slunce a teplo. Co s tím všici na akcích L.P. udìláte ? Jde mi o to, že by bylo fajn, kdyby na jaøe – v létì – na podzim a hlavnì v zimì, bylo (chápej v ÈR) tak nìjak stabilních, alespoò 23 st. pøes den i v noci (už nic ve stylu chladné a deštivé letošní tøeboòské dovolené). Jó a abych nezpomnìl, také aby ještì nepršelo, jen padala „zavlažovací“ rosa, a také samozøejmì, aby nesnìžilo, nefoukal studený vítr, nepadala mlha, nemrzlo a tak nìjak podobnì. Mrazivých až – 22 st., co má pøijít tento týden v noci, fakt opravdu nemusím; brrrr ! A ještì padá a padá ten bílej marast a není už ho kam od baráku hrnout. Abych konèil trošku na pozitivnì ladìnou notu paráci; „Pøeji všem pohodové, klidné a spokojené vánoèní svátky“. Èus M.

Roman mejl ter 21. 12. 2010, 15.33

Nechte to mletí na sraz,a je vo èem pokecat 8-O

Vièek Steda 22. 12. 2010, 19.21

No kdo døív mele, ten døív pøijde 8-O A víš že si už ani nepamatuju vo èem jsem s tebou na posledním srazu pokecal… :-P

spenny mejl tvrtek 23. 12. 2010, 03.10

[46] Vièek:Zajímalo by mì Vièku, jestli si pamatuješ, o èem jsi kecal se Semínkem :-P

Vièek tvrtek 23. 12. 2010, 17.32

To je tajné, to ti nesmím vykecat :-P

Semínko mejl tvrtek 23. 12. 2010, 22.41

O èem by se mnou moh kecat?Já to pøece prospal. :-D Ale psssst,a se to nikdo nedoví.

spenny mejl Ptek 24. 12. 2010, 07.45

Jeden je tajnùstkáø, druhý tvrdí, že to prospal a tudíž nemohl kecat…domluvte se chlapci :-D Já napøíklad celý sraz probíral jestli se mìsíc toèí kolem své osy a jiné duchaplné záležitosti :-D

Semínko mejl Ptek 24. 12. 2010, 22.33

Víèku ten Špeny je pozadu,co?Zatím co my øešíme prostøedky ve kterých je možno se na ten Mìsíc dostat,Špeny øeší osu. :-D.To já jen že se mi o tom teda zdálo. :-(

spenny Sobota 25. 12. 2010, 06.18

Dokud si vy dva neujasníte, jestli se toèí nebo ne, tak nikam nepoletíte, protože bez té informace si tìžko vypoèítáte místo pøistání :-D

Vièek Sobota 25. 12. 2010, 20.40

Semínko, budeme muset nìkdy vzít Špenyho do našeho debatního kroužku, vidíš jak mezi nás furt strká ucho a z tìch úryvkù co zachytil je tidit, navíc si ani nevšim že jsme už na Tøeboni pøesedlali na Jupiter :-D Ale ten Mìsíc mu leží v palici jako kdyby tam chtìl udìlat pøíští moravský sraz akorát neví jak vypoèítat pro paráky plánek cesty do pozvánky :-P

Semínko mejl Nedle 26. 12. 2010, 21.13

No nestíhá. :-DI ten Jupiter už pomalu konèí a na jarním srazu to bude pro zmìnu Saturn. 8-OAle Víèku bacha na Špenyho!On bude mít možnost to vše pøes dalekohled dohnat a pozice se mùže zmìnit.Abych ještì nemìl u okulárù tlaèenici. :-P PS.CHlopi nezapomeòte si 4.1 vzít na šichtu tmavé sklíèko.Od 8 hod.èièet smìr slunko!Bude ubývat. :-(

Vièek Pondl 27. 12. 2010, 16.49

No Semínko, kdo nestíhá jsme vidìli na tiskovce u Hašù ;-) Tobì už Jupiter chcípá, možná proto Špeny vsadil na mìsíc bo ten je jistota i bez èoèek, ale to jsou všecko malé ryby, my jsme si dneska s Romanem zaletìli do Slunka (než nám zaène ubývat) což je šéf Sluneèní party (furt v žlutém trièku) a vùbec nebyl problém vypoèítat místo pro pøistání protože se tam poøád toèí Nejanáèek :-D PS. Stejná výtka jak psal Špeny Bobanovi ohlednì pivního prùzkumu…prý chlopi 8-O To jenom nám bude ubývat slunko a babám bude svítit celý den? :-D A prý na šichtu sklíèko…to já jsem si vzal radši už v srpnu preventivnì nemocenskou abych si to zatmìní moh vychutnat v klidu :-D

Semínko mejl ter 28. 12. 2010, 17.17

Jasne,jak je slunko je aj žizeò. ;-)A že slunko bude ubývat byla samostatná vìta,tudíž neadresována pouze chlopùm.Jen to sklíèko jsem radil chlopùm bo babám (napø.brunetám)to je jedno a blonýnám nevysvìtlíš že ho potøebují kdyby chtìli do slunka èuèet. 8-) PS.Už se z tebe stává pivní odborník – poznal jsi že ve slunku je NeJanáèek. :-D

spenny mejl Steda 29. 12. 2010, 20.23

Debatní kroužek by se mìl skládat z více než dvou lidí, co Vièku? Dva tzn. ty a Semínko ten kruh tìžko udìláte. A já vám ve tvoøení kroužkù a kruhù nehodlám pomáhat, protože po tom co jste pøedvádìli na Janové ráno (pro nìkteré) bylo docela zábavné pro kroužek posluchaèù a pozorovatelù :-D Na druhou stranu se pak asi dobøe Semínkovi veèer spalo, což je vidìt z fotek :-D

Semínko mejl tvrtek 30. 12. 2010, 18.31

Ale Špeny,my s tebou poèítáme do debatního trojúhelníèku,trojúhlelníku. :-P

Vièek Ptek 31. 12. 2010, 00.58

A hele ho, Špeny místo na planety radši èuèí na Návštìvníky, tak se ani nedivím že se z nìj stal už taky geometr :-D A že se Semínkem neudìláme kruh? To bys koukal jaké jsme mìli ráno krásné kruhy pod oèima :-P Takže pro pøíštì..pokud bude Semínko spát, neruš jeho kruhy ;-)

[60] Tlachy
Michal D. Pondl 3. 01. 2011, 10.13

Vy tøi si s tím tlacháním opravdu vystaèíte sami. Tady nikdo nemá šanci se pøifaøit do té vaší debaty o nièem. I ten Roman R. to vzdal. Taky jsem se snažil pøidat do tlachání, ale bohužel marnì; na jakýkoliv pøídavek, èi reakci jste vy tøi hluší, slepí. Takže jakékoliv pokusy vzdávám, tak jako Roman R. Èus

Vièek Pondl 3. 01. 2011, 17.17

No tys to vzal v tom novém roce zmamuta nebo-li zhurta :-D Ale máš pravdu jako dycky, já jsem asi fakt hluchý protože jsem tady opravdu ani jeden tvùj pøídavek èi reakci neslyšel, ve které sekci jsou ty nahrávky? :-P A že to vzdáváš…hm, škoda, moh jsi tady jako jediný rozjet koneènì debatu o nìèem, tøeba o poèasí ;-) :-D

spenny Pondl 3. 01. 2011, 18.03

Nápad…podnìt pro Tomáše. Nejde tady udìlat nìco jako na Lidech, nahrát vzkaz? Michal by ho jistì využil a Vièek možná poslechl :-D

Semínko mejl Pondl 3. 01. 2011, 19.01

Michale my rádi rozšíøíme náš debatní trojúhelník na ètverec. ;-)Chce to jen vìdìt správnou odpovìï na otázku, zda-li se Mìsíc otáèí kolem své osy?ANO,NE,NEVÍM  – klikni dvakrát na správnou odpovìï a jsi náš. :-D

Vièek ter 4. 01. 2011, 05.02

Héééj vy dva, to jste nemohli chvilku poèkat než nìkdo napíše nìco mezi nás !?! To zas budou vtípky na náš úèet až nás tøi zase uvidí pohromadì :-D

spenny mejl ter 4. 01. 2011, 07.50

Vyhlašuji mediální klid! Minimálnì do doby než se Michal pøipojí a tøeba nás oblaží nìjakým vìdìním o tom mìsíci… :-D

[66] Tlachy, plky, prdy na pokraèování
Michal D. ter 4. 01. 2011, 12.37

Odpovìï pro Špenyho; právì je mìsíc leden.....a mùžu ti prozradit i rok. Odpovìd pro Víèka a Semínka; každý tupec v tomto státì ví, že Mìsíc (pro všechny z velkým M) pouze tranzituje, tudíž kolem Zemì obíhá v excentrické dráze. A protože nemá aktivní jádro a magnetické póly, tak nerotuje kolem své osy........a pro „hluchý“, nìmý i slepý dodávám, že hmotnostní pomìr mezi Z a M je pouhých 81: 1. Jesltli pak vy tøi chytráci víte, jak se také øíká jinak Mìsící (samozøejmì z velkým M) ?

spenny mejl ter 4. 01. 2011, 12.40

Samozøejmì, že víme! Napøíklad..... Mìsíc leden…zaèátek vìty, takže velké M :-D michale :-D

Semínko mejl ter 4. 01. 2011, 22.16

Vidíš Michale,Špeny ti to popsal.My zde máme jen samé odborníky. ;-)Sorry,ale mediální klid za tìchto podmínek nelze udržet  – Michal se pøipojil a je tudíš èlen do Mìsíèní kvarty. :-PNo vypadá to,že sis Michale nìco pøeèetl a to mì tìší.Souhlasit však s tebou v nìèem nemùžu. :-(To otáèení kolem osy pøenechám Víèkovi,on si rád zgustne. :-)Plusmínus 20tis.km nemùžeš brát jako excentr.Po excentrické dráze jsem pádloval na Tøeboni k bojce a zpátky.Možná Luna nemá magnetické póly,ale má magnetická pole. 8-OJeštì je o øecké bohyni Seléné co zjišovat,ale na to máme ještì mnoho srazù pøed námi. :-DA teï jsem zvìdav co bude

spenny ter 4. 01. 2011, 22.35

Malá technická pro Michala. Mìsíc (všimni si, že jsem zaèal velkým písmenem) je správnì malým i velkým. Rozdíl je jen v tom, že když napíšeš velké M, tak je to odborný výraz, ovšem když použiješ malé m, tak je to „pouze“ obyèejný výraz, ale nic nemìní na skuteènosti, že se jedná o stále stejný Mìsíc/mìsíc/Lunu èi Selené. Ještì jeden drobný dotaz na Vièka, když už Michal zaèíná s pravopisem. Jak se skloòuje Jupiter? :-D

spenny ter 4. 01. 2011, 22.37

P.S. Odpovìdìt mùže kdokoliv i mimo naši Mìsíèní kvartu :-D

Semínko mejl ter 4. 01. 2011, 22.54

Špeny,špeny!Mìsíc s malým m není ten na obloze. :-?A kdo z vás dnes pozoroval zatmìní slunce?(pro Víèka,né hospody) ;-)

spenny mejl Steda 5. 01. 2011, 11.21

Hele Semínko, myslíš, že bych tu nìco napsal a nejdøíve se nepøesvìdèil jak to vlastnì je? A, že tøeba nereaguješ na to skloòování… ;-) :-D

[73] Semínko
Michal D. Steda 5. 01. 2011, 14.40

Hochu, hochu; neple si excentrickou a eliptickou dráhu. V tom je totiž markatní rozdíl a samozøejmì to má i svá geometrická pravidla. Mùžeš to i laicky definovat. Schválnì, obíhá nìkterá planeta v naší sluneèní soustavì po eliptické dráze ? Staèí ANO, NE, NEVÍM. Jinak tì musím pochválit za Lunu. Trefil si správnì další název pro M. A na závìr jednu trifiální hádanku; „kde se nachází nejvyšší hora v naší sluneèní soustavì ?“ Staèí mi pouze jméno planety, obìžnice, èi hvìzdy (název hory a výšku mùžeš vynechat). No, a pøíštì se možná podíváme za hranici naší sluneèní soustavy. Tam je to daleko zajímavìjší, alespoò pro mì. Èus

[74] Prdíky
Michal D. Steda 5. 01. 2011, 15.05

Semínko; hochu, hochu. Nezamìòuj excentrickou s eliptickou drahou. V tom je markantní rozdil a samozøejmì obì dráhy mají svá geometrická pravidla resp. své vesmírné zákonitosti. I laik v tom najde rozdíl. Otázka opìt pro Semínka; „obíhá v naší sluneèní soustavì nìjaká planeta po eliptické dráze ?“. Staèí mi ANO, NE, NEVÍM. Jinak tì musím pochválit za správnì trefené další jméno M. Ano je to Luna. Dám ti ještì jednu triviální hádanku; „kde se nachází nejvyšší hora v naší sluneèní soustavì ?“ Staèí mi jméno planety, èi obìžnice nebo hvìzdy (s názvem a výškou se netrap). No a pøíštì se možná podíváme až za hranice naší sluneèní soustavy, tam je to totiž mnohem, mnohem zajímavìjší a více mì to baví.

Semínko mejl Steda 5. 01. 2011, 15.53

To skloòování jsi chtìl po Víèkovi.Nemùžu mu takové lahùdky vyfouknout. :-D.Nìjak podezøele se neozývá,asi sepisuje delší projev a pak to na nás vybalí. 8-OA že ses tøeba nepochlubil zážitky z toho zatmìní?Jestli jste ho nevidìli tak vystøihnu dvì papírové koleèka a nìkdy ve Slunku Vám to názornì pøehraju. :-D.Po tøech hodinách a devíti pivech,jéjej to bude zatmìní…

spenny Steda 5. 01. 2011, 19.16

To skloòování jsem dodateènì nabídnul všem…neèteš do konce? A všechny pøíspìvky? 8-)

[77] Další prdíky
Michal D. tvrtek 6. 01. 2011, 13.34

Semínko, hochu, hochu, ty mì vážnì bavíš. Nezamìòuj pohyb po excentrické dráze s pohybem po eliptické dráze. V tom je markantní rozdíl a lze to i dovodit z laického úsudku. Každý tvar, pohyb, èi tìleso má své geometrické zákonitosti, což platí i zde i když je pravda, že se to nìkdy vymyká logice. Schválnì ti dám hádanku; „vyskytuje se v naší sluneèní soustavì planeta, která obíhá po eliptické dráze ?“

[78] Prdíky na pokraèování
Michal D. tvrtek 6. 01. 2011, 13.35

Staèí mi Semínko ANO, NE, NEVÍM. Jinak tì musím pochválit za uhodnutí dalšího jména pro M. Ano je to Luna. Hochu pro tebe i pro ostatní mám ještì jednu naprosto jednoduchou a triviální hádanku; „kde se nachází nejvyšší hora v naší sluneèní soustavì ?“ Staèí mi pouze jméno planety, obìžnice nebo hvìzdy. S názvem hory a s její výškou si nedìlej starosti. Vážnì zvažuji, že možná už pøíštì opustím naší nudnou sluneèní soustavu a podíváme se trošku dále. Tam je to mnohem, mnohem zajímavìjší. Èus

Michal D. tvrtek 6. 01. 2011, 14.03

Staèí mi Semínko ANO, NE, NEVÍM. Jinak tì musím pochválit za uhodnutí dalšího jména pro M. Ano je to Luna. Hochu pro tebe i pro ostatní mám ještì jednu naprosto jednoduchou a triviální hádanku; „kde se nachází nejvyšší hora v naší sluneèní soustavì ?“ :-P

Semínko mejl Ptek 7. 01. 2011, 09.06

No že ses už ozval.Ono najít nìjaké další moudra chvíli trvá,co? :-DNo nevím kdo koho,víc baví. ;-)O excentrické dráze jsi psal ty a já ti psal,že to tak není.Ona je to ta eliptická,ale na to už jsi pøišel. :-)A že jsem uhádl Lunu?To snad vìdìl každý i mimo Mìsíèní kvartu,ale pøiznej se,že o Seléné jsi nevìdìl. ;-)Ta tvá triviální otazká možná není tak triviální.Nejvyšší ve SS je Olympus Mons,ale to je sopka na Marsu. 8-OTaky si teda dovolím otázeèku,když nás tak zkoušíš – otáèí se Slunce kolem své osy? :-D

Michal D. Ptek 7. 01. 2011, 14.39

[77] Semínko: Hochu, hochu, ty kluku ušatej, máš v tom pìknej hokej. Teï už tì za to nemohu ani trochu pochválit. Než se do tebe pustím, tak mám Semínko dotaz; èteš obèas také obdržené emaily ? Tam by si našel mùj kompletní text. Jinak:

  1. stále si pleteš excentrickou a eliptickou dráhu. M. opravdu obíhá kolem Z. po excentrické dráze (nìco si o tom pøeèti a použij i trošku logické geometrie)
  2. pak mi teda ještì visíš jednu odpovìï
  3. kdybych mohl sem celý text vèera dopsat, tak by si už vìdìl (viz. právì ten email), že pro mì je naše sluneèní soustava vcelku nudná
  4. podotýkám hochu, že nemám každý den èas vìnovat se internetu; musím totiž také pracovat, a protože internet využívám výhradnì jen v práci, tak proto jsou delší pauzy
  5. Semínko, hochu; také z odeslaného emailu, který si asi neèetl, by si se dovìdìl, že zøejmì z bezpeènostních dùvodù (zøejmì incidentní záležitost, možná i v rozlišení jako spam) jsem vùbec rád, když cca z 10 pokusù pøidám na tyto stránky alespoò jeden komentáø. Kapišto ? Èus
    :-|
Semínko mejl Ptek 7. 01. 2011, 19.24

Ahoj Michale.Ses teda do mì pustil. ;-)Pùvod celé téhle debaty vznikl mezi mnou a Víèkem díky které se pobavilo myslím si že dost parákù už na Tøeboni 2008.Debaty o Mìsíci,potažmo o nìkterých vìcech v „nudné Sluneèní soustavì“se vždy nesly v usmìvném a žertovném duchu se znaèným posílením rùznými tekutými omamnými látkami. :-DJá nemám chu se stebou hádat pøes internet na který nemáš èas,protože jsi pracující.My ostatní asi sedíme doma a necháváme si vyplácet dávky na které ty vydìláš. ;-)Do debaty tì nikdo násilím netlaèil a jestli je to pod tvou úroveò tak nás omluv.Od tvého prvního pøíspìvku to bereš zbyteènì moc vážnì.Pøitom bych to mìl být já,protože se o tyto vìci zajmám a protože jsem si i „nìco“pøeèet nechtìl jsem a nechci aby se tato debata zkroutila pøíliš k odborným vìcem.To by už nebyla sranda mezi paráky,ale žehlení si ega jednotlivcù. ;-)Tak se teï pokusím,ale naposled reagovat na tvé body – Ad.1 – excentricita,neboli výstøednost dráhy (její hodnota)pouze urèuje typ dráhy.Tyto jsou podle vypoètené hodnoty 4 základní druhy – kruhová,eliptická,parabolická a hyperbolická.Ad.2 tímto ti odpovídám že všech 8 planet SS má urèitou extentricitu dráhy,ale protože nepøekraèuje ve vzorci a ani se nerovná 1 spadají tyto dráhy do kategorie eliptických.Toto však ber z rezervou,mì se to propoèítávat nechce.Neslyšel jsem však nikdy,že by nìjaká byla alespoò parabolická.Ad.3 Omailu jsem opravdu nevìdìl,taky pracuji a nìkdy mi nevyjde se podívat všude.Sorry :-D.O nudnosti SS si mysli co chceš,ale je to asi jako øíct že jezdím k moøi,protože v èechách už nemám co objevovat.Ad.4 Tak to ti závidím,že máš èas jen v práci. :-P Ad.5 o technických problémech nic nevím.Mi to funguje,Špeny taky reaguje.A když je za vìtou vysmátý smajlík znamená to,že je to myšleno žertem.Nebyla to negativnì myšlená narážka,že ses ozval až teï. ;-)Tak se mìj a prosím tì neodsuzuj paráky pro jiný názor než máš ty.Èlen Mìsíèní,Letnì parácké kvarty. :-D

Semínko mejl Ptek 7. 01. 2011, 19.57

Špeny,Víèek má asi taky technické problémy,tak mùžeš mi tu hodit to skloòování Jupitera?Už kvùli tomu ani nespím.(na noèní) :-D

spenny mejl Ptek 7. 01. 2011, 23.34

Kdepak kamaráde…doteï na to nikdo nereagoval, a já ti to nemíním ulehèit, jen pro to, aby jsi vyklouzl z debaty o nìèem co už máte s Vièkem probráno (vyøešeno) :-D Pokud máš opravdu zájem, tak víš které a jaké víno piju :-D

spenny mejl Ptek 7. 01. 2011, 23.36

Že vás to baví kopírovat z netu.....chytráci :-D mám taky jednu zkopèenou záležitost… Σελήνη … co to asi je? ;-) :-D

Semínko mejl Sobota 8. 01. 2011, 07.11

No tak,nenech mì škemrat. ;-)My s Víèkem ještì nemáme ani zdaleka vše vyøešeno,probráno.My se probíráme stále vpøed. :-D.Ke kopírování z netu jen toto,je to jedna z mnoha,nikoli jediná možnost získávání informací.Všechny knihy,které jsem mìl už jako žák zákl.školy poøád mám a ikdyž už je to jedna generace navíc,tak poøád platí témìø vše.Pokusím se na tom netu najít tu znaèku vína co piješ,bo to nevím. :-|A co je tohle?Σελήνη , no pøece tohle Σελήνη :-D

spenny mejl Sobota 8. 01. 2011, 09.07

To tì pøece mohlo uknout, že když tady nadhazuji Jupiter, tak to má asi nìjakou souvislost, ne? :-D

Vièek mejl Sobota 8. 01. 2011, 17.22

Ty kokso, už týden hledám stránky LP a místo nich mi to furt vyhazovalo stránky NASA èi co to bylo, už jsem se bál že mám asi taky technické problémy než jsem si koneènì všim, že ony pøednášející kapacity potkávám na srazech :-D No pìknì jste to tady rozjeli zatímco jsem chvilku excentricitoval jinde 8-O Na jedné stranì žasnu co všechno jste na netu stihli nastudovat (Univerzita tøetího vìku je chvályhodná), na druhé stranì jsem moooc zvìdav co z toho mi povíte z hlavy až si na Tøeboni sedneme v pergole u Rumu èi Selené :-D Taky si myslím že vìdomosti se mají používat ke vzájemnému obohacení v pøátelském duchu ale je fakt že na posledním srazu jsme si moc nezasoutìžili a je možné že nìkteøí už zaèínají chytat absák z toho že nevìdí kdo je lepší ;-) A tady se to tøeba dozví i bez rizika že odkulhá s nakopnutým kotníkem :-D Já tady vyhrávat nepotøebuju ale párkrát jste mì zmínili že stojíte i o nìjaké moudro z Vièkipedie, tak tedy prosím :-P Sice nevím co ví každý tupec ale já jako kacíø tvrdím že a pøece se Moon toèí, zkus si Majkle zadat „vázaná rotace“ a mám obavy že ti jako typický pøíklad vyjede Σελήνη ;-) Taky netuším zda pomùžu Semínkovi na noèní usnout ale já bych Jupiter skloòoval s velkým J :-P Jedním jsem si ale jistej, že nìkteré informace na netu nevyèmucháte, proto jsem zkoumal i v terénu, kde jinde než ve Slunku a zjistil jsem že minimálnì jeden sud Janáèka z podzimního srazu (o kterém se tady psalo že byl možná prošlej) by moh klidnì i na jarní sraz do Èech a poøád by se vlez do minimální trvanlivosti 8-O Èumíte co, co všechno se dozvíte z rozboru Víèka ;-) :-D

Semínko mejl Sobota 8. 01. 2011, 23.05

A já už myslel že tì zapomìli na nìjaké toènì vystøídat a ty se poøád toèíš dokola po"nìjaké"dráze. :-DNa NASA zapomìò,tady to žije.Jak to tak pùjde dál,zasednem pod tu pergolu s pravítkama,køivítkama,kružítka­ma,mat.fyzikálníma tabulkama a na krýgl èi rum nezbude místo. ;-)Jó a Víèku,jestli by ses náhodou chtìl zeptat – tak ho jìštì nemám.PS.už mì to Špeny uklo s tím Jupiterem,jsem já to tupec – to je ta znaèka toho vína. :-P

Vièek mejl Nedle 9. 01. 2011, 16.30

Hochu, hochu, ty kluku ušatej, máš v tom pìknej hokej. Každý tupec v tomto státì ví, že já ještì nestøídám, já mám poøád nemocenskou, sedím doma a nechávám si vyplácet dávky na které ty vydìláš :-P Mì na Tøeboni s pravítkem a kružítkem neuvidíš ale ty si je klidnì vem, aspoò budeš koneènì dìlat hezké koleèka a køížky až tì budu zase bít v piškvorkách :-D Jinak nevìš hlavu že ho ještì nemáš, ty jsi zvyklej èekat a na nìjakém tom pùlroku už nesejde! A toho Boha jsem taky zatím ještì nevidìl :-D PS. Špeny ty piješ Jupiter? Tak bacha, zaèíná to na J stejnì jako Janáèek :-P

Semínko mejl Nedle 9. 01. 2011, 23.17

Víèku, hochu, hochu, ty mì vážnì bavíš.Nezamìòuj sociální dávky s nemocenskýma. :-DNež se do tebe pustím Víèku tak mám dotaz,budeš ještì letos pracovat? ;-)První slibuješ že mì svezeš pìtkou na bazén a pak dlouhodobì marodíš.Tak se do léta kurýruj,bo vèil na Porubak stejnì nechci,leda bruslit. :-DJó a s tím pitím Jupitera,nebo Janáèka opravdu bacha,na jaøe už to totiž bude Saturn.A to už není boha Víèku,abys ho nevidìl. 8-O

Daniela Ptek 18. 02. 2011, 11.01

Vypadá to, že do vašich hovoru o naši galaksii, se zapojil nìjaký MARAN 8-O :-D

spenny mejl Sobota 19. 02. 2011, 14.40

To už nejsou svìtové stránky, ale galaktické :-D

Semínko mejl Sobota 19. 02. 2011, 15.53

Nìco se pokazilo,nebo nìkdo se pokazil. :-DTuhle slovní úlohu nedám. 8-O

Vièek mejl Nedle 20. 02. 2011, 23.13

Nemáte nìkdo doma Enigmu a zjistíme co nám píšou? :-)

Semínko mejl Pondl 21. 02. 2011, 08.34

Ufoni. :-DUž jsou tady! 8-O

spenny mejl Steda 2. 03. 2011, 21.00

Koukám, že øady parákù se rozšiøují…jen nevím jestli je budu schopný nìjak oslovovat pøi tak komplikovaných pøezdívkách :-D Navíc nechápu to co je napsáno níže… Pøíspìvìk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se pøevádìjí automaticky. Pokud se komentáø nezobrazí, neprošel bezpeènostní kontrolou a já jej musím schválit pøes administraci. Nevkládej jej prosím znovu.

Takže to všechno co si tady mùžeme zvesela proèítat, prochází asi dùkladnou kontrolou Tomáše… 8-O :-D 8-)

Daniela Pondl 28. 03. 2011, 11.13

rTFMbTIGnQkgATYve neumííí èéésky :-(

[99] Vystøel odsuï !!!
Michal D. Pondl 2. 05. 2011, 11.18

Ty exote; nechceš se na to už vysrat ?!

Na texty napsan ped vce jak 60 dny nelze dle reagovat.